GR II
RAMOWY ROZKŁAD DNIA W GR. II ( 7.00-16.00)
WYCHOWAWCY: Mariola Masternak, Bożena Dziewicka
7.00:Schodzenie się dzieci: gry i zabawy dydaktyczne wspomagające rozwój umysłowy dziecka, gry i zabawy badawcze rozwijające u dziecka zainteresowania otaczającym światem, zajęcia rozwijające muzyczne, plastyczne i teatralne uzdolnienia dzieci, gry i zabawy wspomagające rozwój ruchowy dziecka, gry i zabawy tematyczne wspomagające rozwój emocjonalny i społeczny dziecka.
Zabawy swobodne, zabawy przy niewielkim udziale nauczyciela, zabawy integracyjne; zabawy ruchowe.
Przygotowanie do śniadania (czynności samoobsługowe; czynności higieniczno-porządkowe).
8.30-9.00 : Śniadanie. Czynności samoobsługowe.
Zajęcia kierowane prowadzone przez nauczyciela przedszkola i nauczycieli specjalistów, zabawy swobodne, praca indywidualna z dziećmi. Przygotowanie do II śniadania, II śniadanie. Pobyt na dworze, przygotowanie do obiadu.
Poniedziałek:
8.00-8.30:Religia
9.00-9.30: j. angielski
9.30-10: zajęcia ruchowe
10.00-10.30:rytmika
10.30-11.00: zajęcia kierowane : Mariola Masternak
Wtorek:
9,00-9.30: zajęcia kierowane: Mariola Masternak
9.30-10.00: zajęcia ruchowe
11.00-11.30: j. angielski
11.30-12.00: rytmika
Środa:
8.00-8.30:religia
9.00-9.30:j. angielski
9.30-10.00 : rytmika
10.00-10.30:zajęcia ruchowe
10.30-11.00: zajęcia kierowane: Mariola Masternak
Czwartek:
9.15-9.45: zajęcia kierowane :Bożena Dziewicka
10.30-11:j.angielski
11.00-11.30: zajęcia ruchowe
11.30-12.00: rytmika
Piątek:
9.00-9.30: logopedia
9.30-10.00: zajęcia ruchowe
10.00-10.30: rytmika
19.30-11.00: j. angielski
13.00: Obiad, czynności obsługowe. Odpoczynek poobiedni (zabawy relaksacyjne, czytanie literatury dziecięcej); gry i zabawy dydaktyczne wspomagające rozwój umysłowy dziecka, gry i zabawy badawcze rozwijające u dziecka zainteresowania otaczającym światem, zajęcia rozwijające muzyczne, plastyczne i teatralne uzdolnienia dzieci, gry i zabawy wspomagające rozwój ruchowy dziecka, gry i zabawy tematyczne wspomagające rozwój emocjonalny i społeczny dziecka; praca indywidualna; pobyt w ogrodzie przedszkolnym; przygotowanie do podwieczorku.
15.10-15.25: Podwieczorek, zabawy i gry stolikowe, porządkowanie sali.
15.25-16.00: Zabawy swobodne w wybranych kącikach zainteresowań.